Werkwijze
Elke lek, elke controle vergt een specifieke oplossing. Of het nu gaat over warmteverliezen, lekken in water- en gasleidingen, rioleringen of in zwembaden. Ook draagt Infrasonor® een individuele aanpak hoog in het vaandel voor controles van fotovoltaïsche zonnepanelen, het opsporen van geur- en lawaaihinder.
Om u efficiënt verder te helpen, hanteren we een transparant stappenplan. Van contact tot nazorg.
Stappenplan
1. Contact
- Informatie en advies via info@infrasonor.be of 015 52 52 52 (zonaal tarief).
- Wij bellen u op om het probleem door te praten. U ontvangt gratis advies over lekopsporing. Zo schatten we voor u de succesratio van het vinden van het lek of probleem in.
- Prijsopgave.
- Maken van een afspraak.
- Bevestiging van uw afspraak.
2. Diagnose
- Probleem vinden en aanduiden.
- Handgeschreven rapport.
- Betaling ter plaatse via Bancontact, aflevering van betalingsbewijs.
3. Rapport
- Digitaal rapport met conclusie en foto’s, dat u eventueel kan gebruiken voor uw schadedossier.
- Digitale factuur.
- Eventueel ter beschikking stellen van filmmateriaal.
4. Nazorg
- Telefonisch contact voor bijkomende uitleg aan hersteller of expert.